torsdag 28. juni 2012

HIMMELSK # 91

4987378325_b77095bd20_b[1]Herlig sommerdag i Bergen, men det ser ikke ut som det skal vare. I morgen er det meldt regn og det er også lovet oss gjennom helgen. Jeg syns det kan være like så greit. Det er ganske tørt i skog og mark og noen dager med nedbør skader vel ingen.. I alle fall så lenge det ikke er snø!!Logo himmelskHimmelsk 91

Dagen i dag ble benyttet til hagearbeid, noe kattene setter stor pris på. De er ikke langt unna når det graves og rakes rundt omkring i hagen. Frøken Pus, som vi har døpt Phoebe, har bodd hos oss et år nå og hun er vel ca 1 år og 4 måneder. Mye kattunge igjen i henne og å klatre i trærne er ganske så morsomt. I alle fall så lenge hun har kontroll. Det hadde hun ikke da jeg knipset dette bildet med mobilen. Nei, bildet er ikke snudd rundt. Hun henger der i greinen ---- enn så lenge…

22 kommentarer:

Toril sa...

Det var et kjempefint og morsomt bilde!:) Kjempenydelig katt!:)

Du skulle neste vært med i en fotokonkurranse jeg har på kattebloggen min. Temaet er: "Katter og sommer". Her kan du se på nærmere informasjon: http://www.hakrilas.no/blogg

Ønsker deg en kjempefin torsdagsettermiddag!:)

HansHB sa...

Et herlig bilde av katta. Men, jeg tror at "knappen" til linken hvor vi skal legge inn bilder er borte...
Uansett, ønsker deg en varm kveld.
Været hos oss er ikke godt. De lover bedre i morgen...

Toril sa...

PS! Jeg får ikke til å legge ut link til mitt bidrag denne ganger. Ser ingen steder hvor det står: "Add link" på. Kanskje som er blind?:)

Monica o Jacob sa...

Hallojs det finns ingenstans att länka;-(
Ha en skön helg;-)

SoF sa...

Kanske fungerar inLinkz:en senare, men här är direktlänken till mitt bidrag:
http://blindstyre.se/wordpress/2012/06/himmelskt-gruvomrade/

Liva`s sa...

Fine katten - ser litt forskrekka ut der ho henger :-) God helg til Petunia !

Anki-itte sa...

En härlig bild...ramlade hon ner sedan?

Seraphina´s Phantasie sa...

Just wonderful ! This cat is cute !

vincibene sa...

Beautiful, funny picture!

Laura sa...

What an expression on that kitty! Great photo!

Steffi sa...

Very beautiful photo,Petunia!Have a nice weekend!

Gemma Wiseman sa...

An amazing capture! Phoebe has lots of energy! Gorgeous cat!

Anne sa...

Har vel sagt det noen ganger før, he he i mott neste liv satser jeg på å være katt hos deg :-))

Birgitte sa...

Åh så fint med din kat der bare hænger der;-)

Siv sa...

For et hærlig bilde av katten!!!
Hun viser med hele seg hvor fortvilet hun er over situasjonen :)
Ønsker deg en flott torsdagskveld og god helg
Klem fra Siv

Irene sa...

Artig bilde av frøken pus ... hun er virkelig søt! Men ser temmelig rampete ut der hun henger i grenen :)

Ha en fin helg og god sommer!

Irene

Mandy Lou sa...

Gosh, så herlig pusefrøkna var der hun hang. Kjempemorsomt med slike bilder.

Mandy Lou sa...

Gosh, så herlig pusefrøkna var der hun hang. Kjempemorsomt med slike bilder.

Malys krok sa...

Flott og artig bilde! Så litt småskremt ut der den henger! -Margit-

nattsyrransphoto sa...

Haha, vilken cool bild på katten!! Trevlig helg =)

Lisbet / *LLL og Co.* sa...

Sikke et herligt billede af katten i træet! Pletskud! :-)
God weekend! ☼
*SMIL* fra Lisbet

Ida sa...

Høyt henger de,
og viltre er de... ;)
Her lusker også kattene rundt meg når jeg jobber i hagen.
Den ene er med meg overalt.
Det hender også at jeg nesten både snubler og ramler over den, rett som det er. Men koselig selskap er det jo, - uansett. (: